دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال امروز با انجام یک مسابقه در خرم آباد آغاز می‌شود و 8 دیدار دیگر پنجشنبه انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۶۴۶۷۵

به گزارش جام جم آنلاین، دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال امروز با انجام یک مسابقه در خرم آباد آغاز می‌شود.

استقلال خوزستان که جدیدترین تیم خانه به دوش فوتبال کشور است مجبور شده برای میزبانی از ویستا توربین تهران ورزشگاه تختی خرم آباد را معرفی کند! استقلال خوزستان تیم رده هفتم جدول شانسی برای صعود ندارد ولی نتیجه مسابقه برای ویستا توربین فوق العاده اهمیت دارد.

تیم چهاردهم جدول لیگ برای اینکه در حاشیه امنیت بیشتری قرار بگیرد باید سه امتیاز را بگیرد. البته استقلال خوزستان در این مسابقه از سیروس پورموسوی سرمربی جدید خود رونمایی خواهد کرد. مربی که سابقه مربیگری در چند تیم لیگ برتری را هم دارد.

8 دیدار دیگر لیگ یک فردا (پنجشنبه) برگزار می‌شود. مسابقاتی که شاید بتوان گفت زیر سایه برخی شائبه‌ها و حاشیه‌های قرار گرفته است.

بعد از برد اقتصادی و خفیف مس مقابل تیم قعرنشین شاهین شهرداری بوشهر مدافع این تیم به حراست فدراسیون فوتبال احضار شده است.

در هفته گذشته نیز بعد از باخت سنگین پارس جنوبی مقابل رایکا هم احضارهایی صورت گرفت. حراست فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مسابقات باشگاهی را زیر ذره‌بین قرار داده‌اند تا از هرگونه تبانی و زد و بند احتمالی پیشگیری کنند. در چنین شرایطی مسابقات لیگ دسته اول در صدر و قعر جدول حساسیت‌های زیادی دارد.

ملوان هفته گذشته با توقف خانگی مقابل خیبر خرم آباد فاصله امتیازی‌اش با مس کرمان رده دومی به 3 امتیاز رسیده و اگر این هفته مقابل خوشه طلایی ساوه نتواند امتیاز بگیرد، ممکن است صدر جدول را بعد از هفته‌ها از دست بدهد.

خوشه طلایی بعد از 4 هفته ناکامی با پیروزی مقابل ماشین سازی قعرنشین تا رده نهم جدول بالا کشید.

سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند دو مدافع سابق استقلال نیز تقریبا از جمع بازیکنان ملوان جدا شده‌اند.

مس کرمان میزبان تیم قشقایی شیراز است و اصلا بازی راحتی مقابل حریفش نخواهد داشت. مس حتی مقابل شاهین بوشهر قعرنشین هم فقط با یک گل پیروز شد که آن گل هم حاصل اشتباه مدافع حریف بود.

با این حال مسی‌ها می‌گویند فوتبال پاکی را دنبال می‌کنند و اگر می‌خواستند به دنبال برخی مسایل پشت پرده بروند 8 سال در لیگ یک درجا نمی‌زدند. مس کرمان این هفته شانس دارد در صورت پیروزی مقابل قشقایی و شکست احتمالی ملوان به صدر جدول هم برسد.

در استان کرمان یک دربی هم بین مس شهربابک و تیم آرمان گهر سیرجان برگزار می‌شود. آرمان گهر در رده سوم جدول ایستاده و امیدوارانه مسابقات لیگ یک را دنبال می‌کند اما مس شهربابک رده ششمی تقریبا هیچ شانسی برای صعود ندارد.

خیبر خرم اباد تیم چهارم جدول لیگ که به نتایج تیم مس بیش از سایر تیم‌ها معترض است سه هفته است که برد نداشته به مصاف شهرداری همدان می‌رود که هفته قبل پیروز شد. خبیری‌ها اگر واقعا به دنبال صعود هستند ابتدا باید خوب نتیجه بگیرند.

در انتهای جدول هم بازی‌های حساسی برگزار می‌شود. سایپا 33 امتیازی که در رده دوازدهم جدول ایستاده میزبان استقلال ملاثانی است که با 31 امتیاز و دوم امتیاز کمتر از نارنجی‌پوشان تهرانی در رده پانزدهم جدول ایستاده است.

سایپا 2 باخت و 4 تساوی داشته و مدت‌هاست رنگ برد را ندیده و اگر مقابل این تیم خوزستانی هم نتیجه نگیرد شرایطش در جدول لیگ وخیم می‌شود. استقلال ملاثانی هم برای فرار از منطقه خطر با تمام توان بازی خواهد کرد. مربیان استقلال ملاثانی خود را کم پول ترین تیم لیگ می‌دانند اما معتقدند در لیگ یک باقی می‌مانند.

رایکا بابل بعد از برد خوب و پرگل مقابل پارس جنوبی این هفته به مصاف شهرداری آستارا خواهد رفت شاگردان پایان رافت 5 هفته است پیروز نشده اند و این هفته کار سختی مقابل تیم پیروز قربانی خواهند داشت.

برنامه مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ یک:

چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت

استقلال خوزستان- ویستا توربین تهران - ساعت ۱۹ - ورزشگاه تختی خرم آباد

پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت

مس شهر بابک -آرمان گهر سیرجان - ساعت ۱۹ - ورزشگاه شهید سلیمانی شهر بابک
خیبر خرم آباد -شهرداری همدان - ساعت ۱۹- ورزشگاه تختی خرم آباد
خوشه طلایی ساوه- ملوان بندر انزلی- ساعت ۱۹ - ورزشگاه یادگار امام قم
شمس آذر قزوین- شاهین شهرداری بوشهر- ساعت ۱۹- ورزشگاه سردار آزادگان قزوین
سایپا تهران- استقلال ملاثانی- ساعت ۱۹- ورزشگاه پاس قوامین تهران
مس کرمان- قشقایی شیراز- ساعت ۱۹ - ورزشگاه شهید باهنر کرمان
شهرداری آستارا -رایکا بابل- ساعت ۱۹- ورزشگاه وحدت آستارا
پارس جنوبی جم بوشهر -ماشین سازی تبریز- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه تختی جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها